فناوری

فیس بوک تبلیغات ضد واکسیناسیون را ممنوع می کند و دوباره کاهش می یابد

0

فیس بوک در روز سه شنبه اعلام کرد که در معکوس دیگر موضع دیرینه خود در جلوگیری از داوری در موضوعات خاردار ، دیگر اجازه تبلیغات ضد واکسیناسیون را در سیستم عامل خود نخواهد داد.

فیس بوک قبلاً از بحث در زمینه بهداشت عمومی پرهیز کرده بود ، حتی با گسترش مطالب ضد واکسیناسیون در سایت خود. اما امسال برای جلوگیری از آسیبهای عمومی در برابر اطلاعات نادرست مربوط به ویروس کرونا موضع گیری کرد. همچنین ، حقه های مربوط به واکسن را که توسط سازمان های بهداشت جهانی شناسایی شده بودند ، حذف کرده است.

در سیاست به روز شده خود در روز سه شنبه ، فیس بوک فراتر رفت. این شرکت گفت دیگر به افراد یا اشخاص حقوقی اجازه خرید تبلیغاتی را نمی دهد كه افراد را از واكسین دادن منصرف می كند یا واكسن ها را غیر ایمن ، بی فایده یا سایر توصیفات مضر را نشان می دهد.

کانگ-زینگ جین ، رئیس ابتکارات بهداشتی فیس بوک ، در وبلاگ یک شرکت گفت: “هدف ما کمک به پیام های مربوط به ایمنی و کارآیی واکسن ها به گروه گسترده ای از مردم است ، در حالی که تبلیغات دارای اطلاعات غلط را که می تواند به تلاش های بهداشت عمومی آسیب برساند منع می کند. پست. “ما این تبلیغات را در سیستم عامل خود نمی خواهیم.”

فیس بوک ، که تحت فشار قرار گرفته است برای اجازه دادن به اطلاعات غلط سمی و مضر در سراسر سایت خود ، اخیراً افزایش مقدار محتوا را ممنوع کرده است. روز دوشنبه ، این شرکت گفت که دیگر پست هایی را که وجود هولوکاست را انکار می کنند ، نمی پذیرد. هفته گذشته ، این شرکت سرکوب جنبش توطئه طرفدار ترامپ QAnon را گسترش داد و همچنین گفت که تبلیغات سیاسی را پس از انتخابات 3 نوامبر برای مدت نامشخصی متوقف می کند.

تعداد ممنوعیت های محتوا و تبلیغات به این دلیل برجسته است که مارک زاکربرگ ، مدیر اجرایی فیس بوک ، مدت هاست که گفته است او طرفدار آزادی بیان و اجازه انتشار انواع محتوا در شبکه اجتماعی است. فیس بوک روز سه شنبه به موضع خود در مورد آزادی بیان پرداخت.

فیس بوک با دقت در مورد میزان تئوری های توطئه و تبلیغات علیه واکسیناسیون روبرو شده است. کسانی که مخالف واکسن هستند در فیس بوک بسیار فعال بوده و در گروه های خصوصی فیس بوک و حساب های اینستاگرام فعالیت می کنند. حرکت روز سه شنبه محتوای تولید شده توسط کاربر را حذف نخواهد کرد.

فیس بوک گفت ، این شرکت همچنان اجازه تبلیغاتی را می دهد که مخالف ایجاد سیاست های دولتی برای واکسیناسیون است ، اما نهادهایی که این تبلیغات را اجرا می کنند باید “مجاز” باشند. این تبلیغات دارای برچسب “هزینه پرداخت شده” همراه با نام سازمان خواهد بود.

آقای جین همچنین گفت که فیس بوک پست های شرکای خود در سازمان بهداشت جهانی و یونیسف را افزایش می دهد تا میزان ایمن سازی را از طریق تبلیغات پیام های بهداشت عمومی افزایش دهد.

شبکه اجتماعی تغییر سیاست خود را به عنوان بخشی از ارزیابی مجدد منظم مطالب در سراسر سایت قرار داد.

آقای جین در پست وبلاگ گفت: “ما به طور منظم رویكرد خود را پیرامون آگهی های مربوط به موضوعات اجتماعی اصلاح می كنیم تا بحث ها و گفتگوها را در مورد موضوعات حساس در فیس بوك انجام دهیم” واکسن ها تفاوتی ندارند. اگرچه ممکن است در برخی زمینه ها اعمال محدودیت داشته باشیم ، اما ممکن است در برخی موارد دیگر آن را گسترش دهیم. “

2020-10-13 20:31:18

جنگ جهانی دوم “بمب زلزله” در آبهای لهستان منفجر می شود

مقاله قبلی

چگونه یک کلاس 2 کلاس یک آزمایش علمی را به فضا ارسال کرده است

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در فناوری