فناوری

چگونه Epoch Times یک ماشین تأثیرگذاری غول پیکر ایجاد کرد

0

در بیانیه ای ، The Epoch Times گفت که “هیچ رابطه تجاری” با America Daily ندارد.

بسیاری از صفحات فیس بوک که توسط The Epoch Times و شرکتهای وابسته به آن اداره می شوند ، سیر مشابهی را دنبال کردند. آنها با ارسال فیلم های ویروسی و نشاط بخشیدن به مقالات خبری جمع آوری شده از سایت های دیگر شروع کردند. آنها به سرعت رشد کردند و گاهی اوقات صدها هزار دنبال کننده در هفته اضافه می کردند. سپس ، آنها برای هدایت مردم به خرید اشتراک های Epoch Times و تبلیغ محتوای حزبی بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند.

رنی دی درستا ، یک محقق اطلاعات در رصدخانه اینترنتی استنفورد ، گفت: “به نظر می رسد یک شبه” ، چندین صفحه دنبال کنندگان قابل توجهی بودند. تعداد زیادی از پست ها هزاران بار به اشتراک گذاشته شد اما تقریباً هیچ نظری دریافت نکردند – به گفته خانم DiResta ، این نسبت برای صفحاتی است که توسط “کلیک بر روی مزارع” افزایش یافته اند ، شرکت هایی که با پرداخت پول به افراد برای کلیک بر روی برخی از لینک ها ، ترافیک جعلی ایجاد می کنند و دوباره

Epoch Times استفاده از مزارع کلیک یا سایر روشهای غیرقانونی برای گسترش صفحات خود را انکار می کند. این رسانه گفت: “استراتژی های Epoch Times در رسانه های اجتماعی متفاوت از DKN بود و از ابزارهای تبلیغاتی خود فیس بوک استفاده می کرد تا افراد بیشتری را بدست آورد.”

اما سال گذشته ، پس از اعلام شبکه اجتماعی مبنی بر اینکه صفحات این فروشگاه با استتار مبادرت به خرید تبلیغات ، صفحات این فروشگاه از الزامات شفافیت خود طفره رفته است ، تبلیغات Epoch Times در فیس بوک – جایی که بیش از 1.5 میلیون دلار هزینه کرده بود – ممنوع شد.

امسال ، فیس بوک بیش از 500 صفحه و حساب پیوند داده شده به Truth Media ، شبکه ای از صفحات ضد چین را که از حساب های جعلی برای تقویت پیام های خود استفاده می کردند ، حذف کرد. Epoch Times هرگونه مشارکت را انکار کرد ، اما محققان فیس بوک گفتند Truth Media “برخی از پیوندها را به فعالیتهای روی سیستم عامل Epoch Media Group و NTD نشان داد.”

سخنگوی فیس بوک گفت: “ما چندین بار اقدامات اجرایی را علیه Epoch Media و گروه های مرتبط انجام داده ایم” ، و افزود که اگر این شبکه اجتماعی قوانین بیشتری را نقض کند ، شبکه مجازات خواهد شد.

از زمان ممنوعیت تبلیغات در فیس بوک ، The Epoch Times بیشتر فعالیت خود را به YouTube منتقل کرده است ، جایی که بیش از 1.8 میلیون دلار برای تبلیغات از ماه مه 2018 هزینه کرده است ، بر اساس پایگاه داده عمومی تبلیغات سیاسی Google.

2020-10-24 18:47:52

میشل اسمیت ، طراح سابق ملی ، یک خط جدید و یک زندگی جدید دارد

مقاله قبلی

UnitedHealth بسته های آنفلوآنزا را به دریافت کنندگان مدیکر ارسال می کند

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در فناوری