Here's How to Build Your Own DIY MBA in Digital Marketing

146
زندگی در دنیای بازاریابی دیجیتال سریع حرکت می کند. در واقع، از سال 2013، مصرف رسانه های دیجیتال در ایالات متحده 49 درصد افزایش یافته است، طبق گزارش comScore.
بنابراین، توجه به حرفه ای در این زمینه ممکن است عاقلانه باشد. اما، هنگامی که شما در حال تلاش برای ایجاد یک حرفه در بازاریابی دیجیتال هستید، ممکن است دشوار باشد که با سرعت و شدت تغییرات صنعت درگیر شوید. بنابراین، سوالی که پیش می آید آن است که  ارزش سرمایه گزاری در بازاریابی دیجیتال به چه مقدار می باشد؟
پاسخ این است که، در حالی که اکثر کارفرمایان مایل به دیدن حداقل یک دوره چهار ساله، آنچه در مورد بازاریابی دیجیتال در دانشگاه یاد می گیرید، همان چیزی نیست که شما در یک کار تجاری بازاریابی دیجیتال یاد می گیرید. در عوض، برای موفقیت در حرفه خود، باید آمادگی خود را برای یادگیری در محل کار و کسب مهارت در زمینه داشته باشید.
چرا مدارس بازاریابی دیجیتال را تدریس نمی کنند؟
از آنجایی که بازاریابی دیجیتال به سرعت تغییر می کند، مدارس برای ادامه فعالیت تلاش می کنند. ریچارد Geasey، مشاور و مدرس بازاریابی اینترنتی در دانشگاه واشنگتن، در شرکت نوشت: “اکثر مدارس توسط مربیانی هستند که هیچ چیزی از بازاریابی اینترنتی نمی دانند. زمینه بسیار سریع و سریع در حال تغییر است و آنها هیچ فرصتی برای یادگیری چیزی مفید و ارائه آن به دانش آموزان ندارند. »
اکثر این مربیان، علاوه بر این، اغلب در بازاریابی دیجیتال تجربه بسیار کمی دارند. آنها ممکن است سالها بازاریابی را مطالعه کرده باشند، اما اگر تجربه دنیای واقعی برای به اشتراک گذاشتن نداشته باشند، قادر نخواهند بود که موضوع را به درستی تدریس کنند.
به همین ترتیب، بازاریابی سنتی، که پایه بازاریابی قوی را فراهم می کند؛ اما دانشجویان را برای کارهای عملی در زمینه خود آماده نمی کند. هیچ کلاس در مدیریت رسانه های اجتماعی وجود ندارد و هیچ کدام در مورد اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی ایمیل و بسیاری دیگر از مباحثی که شما در زندگی حرفه ای خود قرار دارید را ندارید. این کارها از کار در این زمینه آموخته شده است.
نوشته Travis Wright، میزبان مذاکرات MarTech، نوشت: “من در چندین مدرسه تجاری، از جمله دانشگاه شیکاگو، Booth School کسب و کار و دانشگاه یوتا، دانشکده کسب و کار دیوید اکل. هر بار که من ارائه می کنم، دانش آموزان به من احساس ترس می کنند – به دلیل کمبود زیاد دانش و آمادگی شغلی که دارند. من به آنها اجازه می دادم بدانند که آنها نمی دانستند که باید بدانند. ”
نیاز به خودآموزی
بررسی اخیر CareerBuilder نشان داد که 67 درصد از کارفرمایان پاسخ دادند که در مورد شکاف مهارت نگران هستند. بنابراین، خروج این است که اگر مدرسه شما را به نوع تجربیات بازاریابی دیجیتال ارائه نخواهد داد، شما باید این شکاف مهارت را ببندید، ممکن است وقت آن رسیده که آموزش خود را به دست خود ببرید.

جیم روون، سخنگوی کارآفرین و انگیزشی، یک بار سخنرانی کرد و گفت: “تحصیلات رسمی شما زندگی می کند؛ خودآموزی به شما یک ثروت تبدیل خواهد کرد. »
در اینجا، سه راه برای آموزش خود در صنعت بازاریابی دیجیتال وجود دارد:
. منابع رایگان را پیدا کنید.
به جای پرداخت یک مقدار بسیار زیاد پول برای یک مدرک تخصصی، شما به راحتی می توانید منابع آنلاین را آنلاین پیدا کنید که ارزشمندتر و بهتر خواهد بود و به شما در زندگی حرفه ای کمک می کند.
سایت هایی مانند Coursera ارائه انواع دوره های رایگان در تعدادی از موضوعات. این سایت حتی دارای مجموعه ای از دوره های تخصص در بازاریابی دیجیتال است. HubSpot Academy همچنین گواهینامه های رایگان را در زمینه هایی مانند بازاریابی ورودی، بازاریابی ایمیل و موارد دیگر ارائه می دهد. حتی گوگل نیز دوره بازاریابی دیجیتالی خود را دارد
دوره های بدون هزینه مانند اینها، و همچنین افرادی که برای آن پرداخت می کنید، در اینترنت زیاد است و می تواند به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و آخرین روند کمک کند. شما همچنین می توانید به پیروی از تاثیر گذاران کلیدی بازاریابی دیجیتال در اینترنت بپردازید. بسیاری از آنها وبینارهای رایگان را میزبانی می کنند؛ این معمولا جلسات آموزش کوتاه مدت ساعت است که می تواند بسیار آموزنده باشد.

. همه چیز را می توانید بخوانید.
به همان اندازه که می توانید هر زمان که می توانید بخوانید. کتاب هایی که از نفوذگرهای بازاریابی مشابه استفاده می کنند، به شما در درک بهتر چشم انداز بازاریابی دیجیتال کمک خواهند کرد. اما مراقب باشید – با سرعت سریع صنعت، کتاب ها سریع تر از نسخه های چاپی از بین می روند.
یک نکته برای خواندن آخرین اخبار از وبلاگ های بازاریابی از:
MarketingProfs
موسسه بازاریابی محتوا
HubSpot
موز
کیست متریک
زمین بازاریابی
متقاعد کردن و تبدیل
بازاریابی نوار داکت
نگاهی به وبلاگ من، بیش از حد! من مقالات زیادی درباره بازاریابی دیجیتالی و سایر موضوعات مرتبط نوشتم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.