فناوری

Roblox ، یک شرکت بازی های ویدیویی ، پرونده هایی برای یک I.P.O.

0

Roblox ، یک سایت و برنامه بازی که مورد توجه بسیاری از tweens قرار گرفته است ، روز پنجشنبه در یک اعلامیه ارائه داد که تعداد کاربران و درآمد آن در طی شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است ، اما ضررهای آن عمیق تر شده است.

روبلاکس گفت که در 9 ماه اول سال 2020 به طور متوسط ​​31.1 میلیون کاربر فعال روزانه بوده است که 82 درصد بیشتر از سال قبل است ، زیرا مردم به دلیل همه گیری به سمت بازی های ویدیویی جمع شده اند. این کمک کرد تا درآمد Roblox افزایش یابد که در 9 ماهه نخست سال 589 میلیون دلار رسید که 68 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

حتی در این صورت ، شرکت ضرر کرد. ضرر خالص آن در 9 ماه نخست سال 2020 بالغ بر 203 میلیون دلار بود که بیش از چهار برابر 46 میلیون دلار از دست رفته در مدت مشابه سال قبل بود. Roblox همچنین هشدار داد که بعید است که با کاهش همه گیری ، همان رشد را تجربه کند ، و هشدار داد که این افزایش “تقریباً به طور قطع نشان دهنده نتایج مالی و عملیاتی ما در دوره های آینده نیست”.

در نامه ای در دفترچه نامه ، دیوید باسوچکی ، بنیانگذار Roblox و اکنون مدیر اجرایی آن ، نوشت: “چشم انداز اصلی ما برای ایجاد Roblox به یک بستر برای تجارب مشترک ، هم اکنون راه را برای یک دسته جدید که ما آن را تجربه مشترک انسان می نامیم ، هدایت می کند.” وی افزود ، “چشم انداز ما برای آینده سیستم عامل ما هرگز واقعی و قابل دستیابی نبوده است.”

این شرکت 14 ساله به سیل سایر استارت آپ های فناوری پیوست که در حالی که بورس سهام ناآرام باقی مانده و با رکود اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر مخالفت می کند ، به سمت بازار عمومی حرکت می کنند. فقط در 10 روز گذشته ، شرکت تحویل DoorDash ، سایت اجاره خانه Airbnb و شرکت خدمات مالی آنلاین Affirm همه پرونده های اولیه عرضه عمومی خود را اعلام کردند. بسیاری از این شرکت ها نیز ضرر می کنند.

به گزارش Renaissance Capital ، در مجموع 41 شرکت فناوری در سال جاری تاکنون در ایالات متحده عمومی شده اند و 17.7 میلیارد دلار سرمایه جمع کرده اند.

Roblox ، مستقر در سان ماتئو ، کالیفرنیا ، در سال 2006 توسط اریک کاسل و آقای باسوچکی تاسیس شد. (آقای کسل در سال 2013 بر اثر سرطان درگذشت.) این شرکت 335 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است. در آخرین تأمین مالی خود در ماه فوریه ، 150 میلیون دلار به خزانه خود اضافه کرد و ارزش آن 4 میلیارد دلار بود.

این پلتفرم که بسیار محبوب بین کودکان ، به خصوص کودکان 9 تا 12 ساله است ، قبل از همه گیری در حال رشد بود اما پس از نصب سفارشات در محل ، جهش رشد آن افزایش یافت. در داخل جهان آنلاین Roblox ، آواتارهای بازیکنان می توانند تعامل داشته باشند و میلیون ها بازی منحصر به فرد را در جهان های مختلف ، از جزایر گرمسیری گرفته تا قلعه های ارواح بازی کنید. بازیکنان پول واقعی را برای عضویت در حق بیمه و همچنین اقلام و لباس آواتار خود را پرداخت می کنند.

توسعه دهندگانی که برای Roblox بازی ایجاد می کنند ، اغلب خود نوجوانان یا جوانان هستند. کسانی که محبوب ترین بازی های Roblox را خلق می کنند می توانند شش رقم حقوق بگیرند.

2020-11-20 04:34:59

آدری پنس ، دختر معاون رئیس جمهور ، ازدواج می کند

مقاله قبلی

آرتور ایمپتورور ، بنیانگذار خدمات بحرانی کشتی ، در 95 سالگی درگذشت

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در فناوری